Kariera

Sprawdź jak może wyglądać Twoja kariera w MDDP. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy więcej

13-09-2012
MDDP partnerem VI edycji konferencji Trade Marketing Farmaceutyczny

18 – 20 września w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji Trade Marketing Farmaceutyczny. Zagadnienia spotkania będą poświęcone czekającym świat farmaceutyczny zmianom spowodowanym wejściem w życie nowej ustawy. Ustawa Refundacyjna przemodelowała kształt rynku farmaceutycznego wprowadzając niepokój, chaos i znaczne spadki obrotów. Eksperci szacują, że koniec 2012 roku zamknie się spadkiem wartości sprzedaży o 7-9%. Dotychczas wykorzystywane modele sprzedażowo – marketingowe zostały w znacznym stopniu ograniczone, co zrodziło konieczność przeorganizowania strategii. Nastąpiły zmiany struktury portfela i modelu operacyjnego firm farmaceutycznych. Nowego rynku trzeba nauczyć się od nowa.

Konferencja została podzielona na trzy główne bloki tematyczne:

  •  Modele sprzedażowe i operacyjne;
  • „Myśl jak konsument ”- strategie dla produktów nierefundowanych i OTC;
  •  Marketing Interaktywny.

Jednym z prelegentów spotkania będzie Krystian Barłożewski senior manager w MDDP Business Consulting, który podczas wystąpienia omówi zagadnienie Efektywnej strategii rynkowej produktów Rx w obliczu presji na redukcję kosztów i zmiany realiów po wejściu w życie nowej ustawy refundacyjnej.
Zapraszamy do udziału.


Szczegółowe informacje na temat konferencji dostępne na stronie internetowej:
http://movida.com.pl/strona-glowna/item/888-trade-marketing-farmaceutyczny-2012.html

lista aktualności