Krajowy System e-Faktur
- jak przygotować swoją firmę?

6 września 2022 I godz. 10:00 – 13:00

lub w wersji on demand


Koszt: 490 zł netto

Polska uzyskała zgodę Komisji Europejskiej na obowiązkowe fakturowanie elektroniczne i wszystko wskazuje na to, że w 2023 r. faktury ustrukturyzowane będą obowiązywać już wszystkich podatników. Będą one wystawiane i otrzymywane za pośrednictwem ogólnopolskiego programu informatycznego – Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Każda faktura będzie wystawiana w ujednoliconym formacie xml.

Sam proces wdrożenia KSeF w firmach wymaga wielu zmian w systemach operacyjnych, księgowych i informatycznych i jest bardzo czasochłonny, dlatego już teraz warto zapoznać się z założeniami systemu. Tylko właściwe i odpowiednio wczesne zaplanowanie procesu implementacji faktur ustrukturyzowanych pozwoli na prawidłowe przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian.

Co, kiedy i w jakiej kolejności należy zmienić? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jak w praktyce będzie wyglądał proces wysyłki i odbioru faktur ustrukturyzowanych? Mając na uwadze liczne pytania dotyczące przygotowania do wdrożenia systemu KSeF zapraszamy do skorzystania ze szkolenia „Krajowy System e-Faktur – jak przygotować swoją firmę?” w wersji on demand w dowolnym czasie i miejscu lub do udziału w szkoleniu online na żywo prowadzonym przez ekspertów MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy na Platformie Wiedzy MDDP.

  1. Formalne aspekty generowania i raportowania faktur ustrukturyzowanych.
  2. Jak wygląda proces wysyłki i odbioru faktur ustrukturyzowanych?
  3. Sprzedaż w modelu B2B oraz B2C – jak zapewnić kontrahentom dostęp do faktur?
  4. Obligatoryjny i fakultatywny zakres danych zawartych na fakturze
  5. Digitalizacja raportowania podatkowego – jakie wymagania technologiczne, prawne i biznesowe są związane z nowym sposobem fakturowania?
  6. Wyzwania i wątpliwości podatników.
  7. Sesja Q&A.
  • Specjalistów ds. podatków, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, księgowych, osób zajmujących się finansami w przedsiębiorstwach, osób odpowiedzialnych za wystawianie, odbiór czy księgowanie faktur.
  • W warsztacie mogą brać również udział liderzy/członkowie wewnętrznych zespołów IT, którzy będą uczestniczyć w procesie przygotowań do wdrożenia faktur strukturyzowanych w Spółkach od strony infrastruktury.
  • Praktyczne przykłady stosowania przepisów.
  • Prezentacja ze spotkania dla wszystkich uczestników.
  • Nagranie szkolenia dostępne dla uczestników przez 7 dni od wysłania linku do szkolenia.
  • Certyfikat uczestnictwa.
  • Koszt dostępu do szkolenia dla jednego użytkownika wynosi 490 zł netto.
  • Drugiej i kolejnym osobom z tej samej firmy przysługuje rabat w wysokości 10%.

 

  1. W przypadku szkolenia otwartego po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, w kolejnym mailu otrzymają Państwo indywidualny link do platformy ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie.
  2. Zachęcamy do przetestowania ustawień systemowych komputera przed szkoleniem poprzez link przesłany przez organizatora, aby upewnić się, że połączenie z platformą odbędzie się bez zakłóceń.
  3. W przypadku potwierdzenia szkolenia, przed szkoleniem zostaną do Państwa wysłane wszelkie informacje organizacyjne.
  4. Faktura za udział w szkoleniu zostanie wystawiona w dniu szkolenia na dane podane podczas rejestracji. Zapłata następuje poprzez przelew dokonany na konto bankowe wskazane na fakturze.
  5. Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo link do nagrania, aktywny przez 7 dni od jego otrzymania.
  6. W przypadku zamówienia szkolenia w wersji on demand po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, w kolejnym mailu otrzymają Państwo indywidualny link do strony internetowej, na której odbędzie można odtworzyć szkolenie. Dostęp do szkolenia jest aktywny przez 7 dni od wniesienia opłaty za szkolenie.

Szkolenie jest płatnym warsztatem online dla klientów i partnerów biznesowych MDDP. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zamówienia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Dorota Chruściel-Dziekańska (sprawy organizacyjne)
e-mail: dorota.chrusciel-dziekanska@balonowarepublika.pl

Janina Fornalik

Partner
Email: janina.fornalik@balonowarepublika.pl
+48 660 440 141

Magdalena Krzemińska

Starszy konsultant
Email: magdalena.krzeminska@balonowarepublika.pl