Jak w praktyce wypełnić formularz TPR?
III kwartał 2022
godz. 10:00 – 16:00
Koszt udziału: 890 zł netto
W 2022 r. podatnicy muszą wywiązać się ze swoich obowiązków z zakresu cen transferowych za 2021 rok. Obejmują one m.in.
- przygotowanie dokumentacji cen transferowych
- uzupełnienie i złożenie do KAS informacji o cenach transferowych (tj. formularza TPR).
Większość podatników mierzyła się z tym formularzem już za 2019 i 2020 r., jednak w wersji formularza za 2021 r. dokonano kolejnych zmian. Szczególnie istotna jest konieczność raportowania tzw. transakcji rajowych, które mogą być realizowane z podmiotami niepowiązanymi.
Dlatego w tym roku nie wystarczy prosta aktualizacja formularza.
Ze względu na złożoność procesu raportowania i konieczność znajomości różnego rodzaju dokumentów, objaśnień publikowanych w odniesieniu do formularza, zapraszamy Państwa na szkolenie online z prawidłowego wypełnienia formularza TPR.
Dla kogo?
Osób w działach podatkowych i finansowych zajmujących się dokumentowaniem transakcji w zakresie cen transferowych. dyrektorów finansowych, managerów ds. podatków, kontrolerów finansowych, głównych księgowych. Przedstawicieli firm polskich i zagranicznych, w tym grup kapitałowych, w których rozliczenia handlowe są ważnym elementem procesu biznesowego.
- Formularz TPR – kto jest zobowiązany do złożenia i dla jakich transakcji?
- Cel wprowadzenia formularza TPR.
- Formularz TPR – kiedy, w jakiej formie i gdzie go złożyć?
- Zmiany w formularzu TPR za 2021 rok.
- Polski Ład a zmiany w TPR.
- Jak wypełnić formularz TPR – CASE STUDY: instrukcja „krok po kroku” w jaki sposób wypełnić formularz TPR dla wybranych transakcji.
- Omówienie problemów praktycznych:
- Aplikacja SMART TPR – narzędzie do uzupełniania i składania formularzy TPR.
- Q&A: Dodatkowe pytania i odpowiedzi.
- Osób w działach podatkowych i finansowych zajmujących się dokumentowaniem transakcji w zakresie cen transferowych.
- Dyrektorów finansowych, managerów ds. podatków, kontrolerów finansowych, głównych księgowych.
- Przedstawicieli firm polskich i zagranicznych, w tym grup kapitałowych, w których rozliczenia handlowe są ważnym elementem procesu biznesowego.
- Podsumowanie wszystkich niezbędnych informacji, które musi posiadać osoba wypełniająca formularz TPR.
- Praktyczne przykłady stosowania przepisów – CASE STUDIES.
- Możliwość dyskusji i aktywnego zadawania pytań ekspertowi.
- Prezentacja ze spotkania dla wszystkich uczestników.
- Nagranie szkolenia dostępne dla uczestników przez 7 dni po jego zakończeniu.
- Certyfikat uczestnictwa.
- Koszt udziału w warsztacie wynosi 890 zł netto za osobę.
- Drugiej i kolejnym osobom z tej samej firmy przysługuje rabat w wysokości 10%.
- Po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, w kolejnym mailu otrzymają Państwo indywidualny link do platformy ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie.
- Zachęcamy do przetestowania ustawień systemowych komputera przed szkoleniem poprzez link przesłany przez organizatora, aby upewnić się, że połączenie z platformą odbędzie się bez zakłóceń.
- W przypadku potwierdzenia szkolenia, przed szkoleniem zostaną do Państwa wysłane wszelkie informacje organizacyjne oraz prośba o dokonanie płatności na podstawie dokumentu proforma wystawionego na dane podane podczas rejestracji na szkolenie. Zapłata następuje poprzez przelew dokonany na konto bankowe wskazane na fakturze proforma.
- Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo link do nagrania szkolenia, aktywny przez 7 dni.
Warsztat MDDP jest płatnym szkoleniem online dla klientów i partnerów biznesowych MDDP. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Dorota Chruściel-Dziekańska (sprawy organizacyjne)
e-mail: dorota.chrusciel-dziekanska@mddp.pl
Marta Klepacz
Starszy menedżer
Email: marta.klepacz@mddp.pl
+48 533 889 036
Agnieszka Iwańska
Menedżer
Email: agnieszka.iwanska@mddp.pl
+48 690 025 792