Przepisy podatkowe nieustannie się zmieniają, a w efekcie ilość nowych obowiązków po stronie podatników ciągle rośnie. Sprostanie im wymaga nie tylko bycia na bieżąco, ale także wielkiej ilości czasu i ogromnej uważności. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, zespół MDDP Digital przygotował aplikacje, które pozwalają zautomatyzować poszczególne procesy wypełniania obowiązków podatkowych a tym samym oszczędzić czas podatników. Ponadto, skorzystanie z autorskich aplikacji MDDP Digital umożliwia podatnikom z wyprzedzeniem przygotowanie oraz zweryfikowanie dokumentacji podatkowej. W efekcie, korzystając z aplikacji MDDP Digital podatnicy mogą przygotować się na ewentualne kontrole organów podatkowych, ograniczając ryzyko i zwiększając bezpieczeństwo podatkowe.

MDDP Digital kompleksowo wspiera Klientów we wdrożeniu najnowszych technologii, które usprawniają bieżące rozliczenia podatków oraz pomagają sprostać wielu wymogom dokumentacyjnym wynikającym z ustaw podatkowych i rozporządzeń.

Podczas webinarium przedstawimy Państwu niezbędne aplikacje do raportowania przez podatnika obowiązków nałożonych przez organy podatkowe.

W programie spotkania

Jak aplikacje mogą pomóc w wypełnieniu obowiązków podatkowych? Przedstawienie kluczowych funkcjonalności aplikacji opracowanych przez MDDP Digital

Smart.TP, która pozwala na:

  • automatyzację i przyspieszenie procesu przygotowywania dokumentacji cen transferowych;
  • wypełnienie formalnych obowiązków wynikających z przepisów obowiązujących od 1 stycznia 2019 r.
  • sprawne przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby kontroli podatkowej;
  • usprawnienie procesu zarządzania przygotowanymi dokumentacjami;
  • samodzielne stworzenie dokumentacji zgodnej ze wszystkimi przepisami z zakresu cen transferowych.

Smart.TP-R, która pozwala na:

  • poprawne uzupełnienie i złożenie formularza TP-R bez konieczności weryfikacji treści przepisów oraz objaśnień;
  • wypełnienie dwóch obowiązków z zakresu cen transferowych jednocześnie (formularze TP-R mogą być uzupełniane automatycznie na podstawie informacji zawartych w ramach dokumentacji cen transferowych wygenerowanych za pomocą aplikacji Smart.TP);
  • zautomatyzowanie i przyspieszenie procesu wypełniania, a następnie złożenia formularza TP-R;
  • usprawnienie procesu zarządzania informacjami podatkowymi;
  • dochowanie należytej staranności i archiwizację danych na potrzeby kontroli podatkowej;

VATcheck, która:

  • analizuje zarówno nową strukturę pliku JPK_V7M, jak i poprzednie struktury;
  • generuje raporty z weryfikacji w celu wykazania dochowania należytej staranności;
  • pozwala na analizę i edycję danych JPK w formie tabeli Excel. fgf;
  • zawiera funkcjonalności pozwalające na wyszukiwanie błędów oraz konkretnych zapisów;
  • pozwala porównać zgodność JPK VAT z deklaracją;
  • zapewnia pełną poufność danych – bez możliwości wglądu w analizowane dane przez osoby trzecie.

checkJPK, która:

  • pozwala na dokonywanie automatycznej analizy i weryfikacji danych zawartych w plikach JPK;
  • pomaga w zapewnieniu bezpieczeństwa rozliczeń podatkowych;
  • umożliwia porównanie korekt JPK_VAT z JPK_VAT pierwotnym, lub pomiędzy korektami;
  • umożliwia weryfikacje danych w JPK_VAT z deklaracją VAT-7;
  • zawiera funkcjonalności pozwalające na wyszukiwanie błędów oraz konkretnych zapisów.
Prelegenci
Rejestracja
Zapisz się na webinar

Gdyby chcieli Państwo wziąć udział w kolejnych spotkaniach zapraszamy do zapisu na nasz newsletter:

Zapisz się na Newsletter