Do 2 stycznia trzeba poinformować o strategii podatkowej realizowanej w 2022 r.

Największe firmy w Polsce – już po raz trzeci – zobowiązane są do przygotowania informacji z realizowanych strategii podatkowych, a na opublikowanie informacji za 2022 r. zostały już tylko trzy tygodnie.

W poprzednich latach pojawiały się liczne wątpliwości w zakresie sposobu realizacji tego obowiązku. W praktyce przekładało się to na różny zakres informacji przekazywanych przez poszczególne podmioty. Jednakże – mając na uwadze doświadczenia lat ubiegłych, a także obserwując podejście do tego zadania na rynku – w tym roku podatnicy wypełniający ten obowiązek będą mogli oprzeć się na wypracowanej już praktyce.

***

#WIĘCEJ na ten temat w artykule Pawła Gosia w dzienniku Rzeczpospolita >
https://www.rp.pl/podatki/art39546551-do-2-stycznia-trzeba-poinformowac-o-strategii-podatkowej-realizowanej-w-2022-r.