MDDP doradzało właścicielowi marki Stokrotka przy transakcji nabycia kolejnej sieci sklepów

MDDP doradzało Emperii, właścicielowi marki Stokrotka, przy transakcji nabycia sieci sklepów, działającej w województwie mazowieckim. Lista sklepów sieci Stokrotka powiększyła się o 13 nowych lokalizacji.

Pracami zespołu kierował Piotr Paśko, którego wspierali Sebastian Serowik, Justyna Adamska, Krzysztof Bielawny oraz Maciej Jankowski, a także Anna Misiak, Rafał Sidorowicz, Dorian Jabłoński i Rafał Kran.

Przebieg projektu nadzorowała Justyna Bauta-Szostak, szef praktyki nieruchomości w MDDP.

Emperia Holding to jedna z największych grup handlowych w Polsce działająca na rynku FMCG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz